Vakna utvilad och glad? - Nej.


Åh, det känns fortfarande konstigt att inte skriva någon låt ~

Jo, jag lade mig för att jag var så himla trött, runt halv fyra.
Maya väckte mig fryra - som jag bett henne - men då somnade jag om.
Sen, ganska nyss, vaknade jag stressad, ont i halsen, trasligt hår och mådde typ dåligt i allmänhet.
Nyss åt jag, och gick ut till kaninerna. Maten var god, men det var svårt att äta :c
Mår fortfarande inte bra.

Just det, så skyndade jag mig att logga in på Potter-roll så att jag och Elsa kunde svara, men så typ fick jag inget svar 3x

Bloggar senare, förlåt för det tråkiga inlägget.

C YA.


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: Bra bra :D aa, har ni mycket i skolan nu eller? Här är det också fullt upp!

2011-09-28 @ 18:28:50
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: haaha tack i guess? ;) jasså , Gjorde matteprov idag ja :D

2011-09-28 @ 21:23:51
URL: http://shaakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0