This is the new shit


Den här texten kan anses stötande!

"Babble, Babble, Bitch, Bitch
Rebel, Rebel, Party, Party
Sex, sex, sex, don't forget the violence
Blah, blah, blah
Got your lovey-dovey sad and lonely
Stick your stupid slogan in
Everybody sing along
Babble, Babble, Bitch, Bitch
Rebel, Rebel, Party, Party
Sex, sex, sex, don't forget the violence
Blah, blah, blah
Got your lovey-dovey sad and lonely
Stick your stupid slogan in
Everybody sing along. " 

Marilyn Manson. Vad kan man säga? Helt sinnesjuk och helt underbar ♥
 Lyssnar på låten nu. Den är ju så sjukt bra!



Mhm.

Haha, fick lov att sätta dig den där "anses stötande" saken, askul juuu x'3

Eftersom den jag rollar med just gick i från datorn för att hon skulle göra läxor - vilket jag också borde göra egentligen - så har jag inget att göra :c Ja, förutom att blogga och lyssna på musik då.

Okej, tänkte bjuda på en bild på hur jag ser ut just nu ._.



Awkward. SKA ROLLA NU HÖRS :DD




Kommentarer
Postat av: Ellen

Off topic!

Hej, tänkte fråga dig om vill hjälpa mig och rösta på mig här: http://nelly.com/se/libresse/b3182e03-349e-4587-b064-776ba1d53209



(Gå in på länken och klicka på den stora knappen ”rösta”, klart!)

Skulle betyda jätte mycket för mig, dock ligger jag ”bara” 500 röster ifrån de som ligger först, ha-ha men skulle vara jätte kul med lite fler! Du får gärna dela den till dina vänner också..



Hoppas jag inte stör, MVH Ellen

2011-09-26 @ 20:08:34
URL: http://ellensw.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0