Mama


"Oh well now
Mama we're all gonna die
Mama we're all gonna die
Stop asking me questions
I'd hate to see you cry. "

Det finns inget band som ens ligger i närheten av My Chemical Romance.
Det är världens bästa band ♥

 The Black Parade ↓ Har faktiskt två affischer med The Plack Parade i mitt rum.



Sitter och rollar nu, på Potter-Roll. Det är kul c: Lyssnar på MCR och ja, har ångest för i morgon.
Vill verkligen inte till skolaaan.
Aja, ska vara positiv. På Fredag efter skolan börjar helgen^^

Tycker (inte) om att jag inte fick en ända kommentar på förra inlägget c'x Fail. Det är allt jag säger.
Är det någon som vill länk-byta så är jag gärna med.

Lyssnar på på Cemetery Drive nu btw.
Aja, ska fortsätta rolla nuuuu.

CC YAAAA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0