Don't Stop Believin'


"A singer in a smokey room
A smell of wine and cheap perfume
For a smile they can share the night
It goes on and on and on and on. "  

Hihi, Glee ♥

Duschade just, så nu sitter jag här med mammas tröja (plus underkläder ._.) och blött hår.
Li ligger i min säng, bakom mig.
Här kommer ett kort som jag just tog på henne till er ↓



Visst är hon fin? x3

Ajaaa, sitter och rollar också. Som vanligt. Heh.
Och vill verkligen inte till skolan i morgon. Hatar skolan. Så sjukt mycket. :c
OCH VI HAR TRETUSEN LÄXOR OCH VI SKA HA PROV PÅ TORSDAG.
OCH VI SLUTAR FREAKING FEM I FYRA I MORGON OCH PÅ TISDAG.
..
Sorry, men det är så jobbigt :'c

Anyways. Det här är kanske dagens sista inlägg. Det kanske bli mer precis innan jag går :3
Om inte, så i så fall:
NATTI ALLA MUGGLARE HÖRS I MORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0