Dead!


" And if your heart stops beating
I'll be here wondering
Did you get what you deserve?
The ending of your life
And if you get to heaven
I'll be here waiting, babe
Did you get what you deserve?
The end, and if your life won't wait
Then your heart can't take this. "

Så himla skön låt, verkligen. Älskar den :3
Okej, som ni märkte blev det inget inlägg i morse! Och ni kanske undrar varför?
Jo, för att jag försov mig i en timme ._.
Aja, han ändå bli klar på en kvart och gå^^
Ingen skada skedd.

Skolan söööööööööög. Som väntat.
Och Tisdagar är ännu värre.
Vi har franskaläxa till i morgon fhajklfhskdl
Hatar läxor :c
OCH VI HAR MATTEPROV PÅ TORSAG.

Aja, ska vara positiv nu.
Sitter och rollar! :D Det är kul.
Pennie och Drake är så söta ♥

Bloggar snart igen antar jag.
Kommentera gärna (= KOMMENTERA ANNARS!) någon låt som jag kan använda som rubrik :3

C YAAA.


Kommentarer
Postat av: Evelina

sv; ja, haha :D

2011-09-26 @ 17:15:16
URL: http://delightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0