Animal


" Here we go again
We're sick like animals
We play pretend
You’re just a cannibal
And I’m afraid I wont get out alive
No I won’t sleep tonight. "



HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA. OMG ÄLSKAR DET~
Älskar Blaine. Älskar Kurt. Älskar minerna. Älskar songen. Älskar Glee

Jag och Li har roat oss med kameran, och kollat på Glee^^ Suprise. Hihi, det var kul.
KOLLA VI BJUDER PÅ OSS SJÄLVA!



Och en till bild..



Yatta, vad fint va? :3 Jag och Li är vackra.

Nu ska jag snart stänga av datorn, eftersom Li bodde egentligen lägga sig och jag borde egentligen göra franska läxan som jag har till i morgon. Jag hatar läxor :c
Och tänk, jag tycker att Måndagen sög, men jag vet att Tisdagen blir sämre! Ja, för Tisdagens schema är bara deprimerande. Börjar med Kemi (Vilket kan vara kul), har sen matte (fjsjdfhdjs hatar) och sen franska (dhsajkkdaj Dx).
Dock tror jag vi har slöjd i morgon, och det är kul^^

Jag ska stänga av datorn nu. Ha det så bra^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0