Wooooooooooow


Måste verkligen ta upp den här med bloggningen igen~

Okej, people, så här är det! Jag har inte orkat blogga. Det är sanningen. Jag har inte orkat, helt enkelt. Det är jobbigt att logga in på blogg.se :c Men nu ska jag skärpa mig och fortsätta!

Skolan går vidare, den suger och är assvårt och jag hatar den. Men jag älskar min dator <3
I.. Fredags hade vi orientering, och jag orienterade med min tvilling. Vi ägde, plus hade askul!
Jaa, fast vi gick ju vilse flera tusentals gånger och hela orienteringen - som tog cirka en timme för andra -
 tog två timmar, tjugofem minuter och trettio sekunder för oss!
Yaattaaa!
Men som sagt, vi hade kul :3

I får var det lördag, och jag satt vid datorn. Och gjorde nada. Det var kul :3
Nyss så började jag ett nytt roll på Potter-Roll, men den jag rollar med ville inte rolla med mig mer...
Hahah, nädå, men den fick lov att gå x3

Just det, enligt statestik-bajset, så är det fortfarande några som läser min blogg!
Yatta! Duktigt, folk^^

Okej, nu ska jag bjuda på en bild så att alla orkar läsa det här inlägget.



Hihi, är jag inte vacker? :D

Nu ska jag göra något, men jag har inte bestämt vad än. Kanske kolla om Vampire Diaries säsong tre avsnitt ett, två, tre och fyra?
Eller så kollar jag lite på Death Note bara.

:D
C YAAA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0